Richard Schumann Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei alle sammen. Da er det like før det braker løs med ny flysim klubb i Nordfjord på vestlandet. Jeg håper jo selvfølgelig at det vil bli aktivitet, og at det er noen simmere også i Sogn og Fjordane. Jeg har laget til en enkel hjemmeside som dere finner ved å trykke her. Navnet på klubben er: Nordfjord FlySim Klubb. Richard Schumann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei Flott tiltak. Ønsker dere lykke til Mvh Jan Fredrik SAS807 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Gratulerer! Fint å se at det spirer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Gratulerer og lykke til. Dette var gode nyheter. Synest dere allerede har fått til en veldig fin hjemmeside. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Schumann Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Jo takk.. vi får prøve å gjøre en liten innsats. Hjemmesiden er enkel og grei. Det er ingen behov for noen stor komplisert side med masse nedlastinger osv. Flightsim.no tar seg av de tyngre sakene, og har kapasitet til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Bra side! Liker lyden som kommer når man er med musa over linkene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Schumann Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Hehe... ja litt lyder er jo kjekt... Har prøvd endel forskjellige, men havnet der jeg gjorde etter mye frem og tilbake. Men blir folk lei det, så bare tar jeg det bort.... :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Schumann Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Takk for tilbakemeldinger. Det har vært mange innom hjemmesidene våre, og interesen er stor. Det setter jeg veldig stor pris på. Det ser ut som om det er et behov tilstede, og vi får begynne å tenke ut forskjellige aktiviteter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei Kjempebra tiltak,vi trenger sånne som deg og dere. Flott hjemmeside LYKKE TIL Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.