Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 8. januar 2008 Denne jageren kom litt i skyggen av Starfightern, men var det mest utbredte jagerflyet helt fram til F-16 overtok. Norge mottok 78 en og to-setere fra 1966 og utover, og tar jeg ikke helt feil er det fremdeles noen modifiserte fly som er i bruk. - Denne modellen er "freeware" laget av Tim Conrad, og malt av vår egen oddspjoetvold. Ikke alle er like fornøy med modellens utseende, men jeg synes den er OK.Den er i alle fall morsom å fly, og tar seg fint ut i vårt vinterlandskap. Filmsnutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Meget bra film og flyging! Så jo ut som et topp fly også, ikke minst med slik paint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Denne jageren kom litt i skyggen av Starfightern' date=' men var det mest utbredte jagerflyet helt fram til F-16 overtok. Norge mottok 78 en og to-setere fra 1966 og utover, og tar jeg ikke helt feil er det fremdeles noen modifiserte fly som er i bruk. - Denne modellen er "freeware" laget av Tim Conrad, og malt av vår egen oddspjoetvold. Ikke alle er like fornøy med modellens utseende, men jeg synes den er OK.Den er i alle fall morsom å fly, og tar seg fint ut i vårt vinterlandskap. Filmsnutt kan ikke vises... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Denne jageren kom litt i skyggen av Starfightern' date=' men var det mest utbredte jagerflyet helt fram til F-16 overtok. Norge mottok 78 en og to-setere fra 1966 og utover, og tar jeg ikke helt feil er det fremdeles noen modifiserte fly som er i bruk. - Denne modellen er "freeware" laget av Tim Conrad, og malt av vår egen oddspjoetvold. Ikke alle er like fornøy med modellens utseende, men jeg synes den er OK.Den er i alle fall morsom å fly, og tar seg fint ut i vårt vinterlandskap. Filmsnutt kan ikke vises... Den funker fint hos meg. Bruker FX btw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.