Gå til innhold

767 PIC


Kristoffer Rivedal

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte min 767 PIC på http://www.wilcopub.com/index2.htm" TARGET=_blank> hos Wilco . Den koster US$34, 4 dollar mer enn DF737. Du får bl a en CD med eget registreringsnummer. Jeg fikk den levert på døra 2 døgn etter bestilling - UPS og posten tok seg av leveransen så vidt jeg husker. Jeg brukte Visa-kort og betalte nøyaktig den prisen som er oppgitt på sidene hos Wilco. Det var ingen ekstra kostnader i forbindelse med leveransen.

Hilsen Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg bestilte også pakken rett fra Wilco sine sider, og pakken ble sendt til nærmeste postkontor. FedEx og STS tok seg av transporten. Den kom på et par dager, men skal love dere at jeg ble skuffet da jeg måtte punge ut med 284,- til STS for frakten fra Gardermoen til mitt postkontor. Tilsammen måtte jeg vel ut med rundt det dobbelte av det selve pakken koster.

Men, men. Det er etter min mening det beste som finnes av addon, så verdt pengene var det vel.

mvh,

Ole Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...