Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. desember 2007 Premium Medlem Del Skrevet 31. desember 2007 En interessant perle av et fly fra utviklerne av ny WW1-simulator ! Fokker Dr.1, samme flyet som Von Richthofen brukte. Dette er en betaversjon (!), som merkes mest ved take off og landing, men når du har fått beistet i lufta, så er dette en morsom opplevelse. Meget bra kvalitet (sjekk propeller-texturen!), så hvis dette er en del av en full WW1-simulator, så gleder jeg meg grenseløst . Freeware Dr1 . Godt Nyttår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Sprek liten veps det der ja Flotte bilder og Godt Nyttår Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. januar 2008 He he, takker Einar og Godt Nyttår til deg også. Hyggelig at det er EN sann flyentusiast, som vet å sette pris på en slik godbit....... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Du flyr nå de merkeligeste farkoster innimellom . Er de juleribba som gjorde oppgradering til tre vingesett nødvendig? Godt nyttår! Pent fly og bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. januar 2008 Godt Nyttår Espen! Jada, jeg flyr mye rart, det er jo det som er så gøy med FS. Alt man har lest om i mange år, kan man nå teste ut tredimensjonalt , det er jo intet mindre enn fantastisk, så jeg lar meg lett begeistre av interessante rariteter. Spesielt de med topp kvalitet, og det tror jeg denne Fokker`n er på god vei mot å oppnå!! Og i motsetning til vårt forum, så vekker denne oppsikt andre steder, med livlig diskusjon om flyegenskaper m.m. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.