Frode Skibrek Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er vel nyttårsrushet dette... "You are number 11 for takeoff" :grin: Var mange ankommende i dag og. Jeg har 747-400 default ute for å luftes som dere ser. Continental kom på besøk også, rett før jeg skulle ta av. (Har byttet til PMDG 737 Northwestern "Shamu") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvor lenge måtte du vente da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 747 ute? Mens en 737 cockpit? WTF? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 747 ute? Mens en 737 cockpit? WTF? hehe. Er ikke du som ser feil. Byttet maskin. PMDG 737NG på siste bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Hvor lenge måtte du vente da? Fra jeg gikk fra gate og til jeg tok av tok det ca 45 minutter. Litt gretne passasjerer,men som jeg forklarte,så skyldes det rushet for å rekke hjem til "newyears eve" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvor lenge måtte du vente da? Fra jeg gikk fra gate og til jeg tok av tok det ca 45 minutter. Litt gretne passasjerer' date='men som jeg forklarte,så skyldes det rushet for å rekke hjem til "newyears eve" [/quote'] Greit nok å bli forsinket 45 min, men i tillegg å måtte hoppe ut av en 747 og presses inn i en 737 midt på taxi banen er vell ganske ille. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Ja. DER er nok forklaringen ja :grin: Var bare på KSEA for å se hvordan ultimate Traffic fungerer på større flyplasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kan se, at du både bruger 34R som takeoff og landing. Kanskje en AFCAD med 34L som landing og 34R som takeoff ville rette dette problemet. Du bruger FS9 og default Seattle scenery, right? Prøv afcad2_ksea_v2_rs.zip fra avsim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Kan se' date=' at du både bruger 34R som takeoff og landing. Kanskje en AFCAD med 34L som landing og 34R som takeoff ville rette dette problemet. Du bruger FS9 og default Seattle scenery, right? Prøv afcad2_ksea_v2_rs.zip fra avsim. [/quote']TUSEN takk. Har lurt på hvordan det kø-prøblemet kunne løses, skjønt det er jo litt av en mulighet til å sjekke ut ai-flyene da.Da er den henta ned og lagret på laptopen i påvente av at dama lar meg reise hjem utpå nyåret:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Du har også et lite program du kan kjøre som heter AISmooth. Den lar deg besteme avstand melleom vert fly som skal lande, og setter man en grei avstand klarer FS ATC å sende avgårde et fly melleom hvær landing. Er en fin ting på flyplasser med en bane å perioder med mye trafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Takk steinar. Jeg skal sette meg inn i dete når vi er inne i 2008. Akkurat nå skal jeg bare kose meg sammen med familien min på nyttårsaften, har jeg tenkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.