Frode Skibrek Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Signalfordeler "Champion 3808" selges. Frekvens:0-1000MHz Signaltap: 3.5dB Isolasjon:22dB 20 kr + porto To hunn-kontakter og en hannkontakt. Passer vanlig koaksial-kabel. Jeg bruker selv en slik melom vegguttaket til kabeltven,Tven og Pcen min som har tv-tuner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Koster jo 69 kroner i sverige, noe som tilsvarer 58.26 kr. med dagens valuta. EDIT: Etter et kort søk finner jeg en lignende på Clas Ohlson, til 39 kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 ****** Slike innlegg er unødvendige , Åge. Vil folk sjekke priser, så la de gjøre det selv, og slutt og ødelegge salg for meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 ****** Slike innlegg er unødvendige ' date=' Åge. Vil folk sjekke priser, så la de gjøre det selv, og slutt og ødelegge salg for meg... [/quote'] Hallo???? Hva feiler?? Finnes det bilgere nytt så ikke prøv å "svindle" noen til betale mer for din gamle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Tenkte bare å informere deg at å ta 180 kroner for noe som vanligvis koster 39 kroner NYTT blir litt feil. Selv om du sendte PM og ba meg slette innlegget for at du skulle kunne selge den til din pris, har jeg valgt å la det være slik som det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Rett og rimelig Åge, rett og rimelig. Lavmål derimot, den kjeksen må jeg sende til Frode. At du i det hele tatt har samvittighet til å prøve er hårreisende i seg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai R Sivertsen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Lurer virkelig på hvor du har kjøpt denne Frode? Har selv samme sak , men da til 42 Kr. Tror det må være snakk om en skrive feil i innlegget ditt hvis du mener 180 Kr. Den er jo ikke av gull heller MVH Kai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Tror det må være snakk om en skrive feil i innlegget ditt hvis du mener 180 Kr. MVH Kai Jeg må virkelig beklage til alle. Jeg har ikke sett at det snek seg inn enn 1-tall. Den riktige prisen skal være 80, men den som vil ha det skal pga denne feilen få den for 25 + porto.Dette etter at jeg sel sjekket litt rundt priser. Og til Åge, beklager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.