Gå til innhold

Hammerfest X 2008: Beta 1 showcase


Anbefalte innlegg

Som tidligere nevnt så jobber jeg i tillegg til Narvik også med Hammerfest. Dette er den samme flyplassen som følger med i Norske Flyplasser til FS2004, bare at dette er en konvertering av flyplassen over til FSX. Jeg har også fått lov å gjøre diverse modifiseringer og forbedringer på flyplassen.

 

STATUS:

Flyplassen er i skrivende stund 95% ferdig. Ny afcad fil er laget til flyplassen. Alt av teksturer virker som dem skal. Det som gjenstår nå å få taksebane lysene i mørket kompatible med FSX (noe dem ikke er i skrivende stund). Resten er egentlig kun modifiseringsarbeid. Altså diverse forbedringer jeg ønsker å gjøre. Bildene under viser kun FS2004 utgaven. Jeg har riktignok lagt til noen biler på parkeringsplassen, men ellers ser den nøyaktig lik FS2004 utgaven. I beta 2 som jeg kommer til å poste bilder av senere så vil dere kunne se de fleste modifiseringene.

 

FØLGENDE FORBEDRINGER VIL BLI GJORT I HAMMERFEST X 2008 PAKKEN:

- teksturer for rullebane, taksebane og oppstillingsplass vil være mye mer detaljert og se mye bedre ut

- det vil være en del biler og slikt på parkeringsplassen

- veien vil tilpasses inn til flyplassen og det vil være litt trafikk på denne

- en del forbedringer av landclasset for Hammerfest

 

Flyplassen vil i tillegg bli gjort DirectX 10 kompatibel.

Beta 2 vil komme i løpet av romjulen, og bilder fra denne vil også bli lagt ut her etterhvert.

 

 

Her er uansett bildene fra beta 1:

 

enhf.jpg

 

enhf2.jpg

 

enhf3.jpg

 

enhf4.jpg

 

enhf5.jpg

 

enhf6.jpg

 

enhf7.jpg

 

enhf8.jpg

 

enhf9.jpg

 

enhf10.jpg

 

enhf11.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...