Jan R. Storelvmo Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Som tidligere nevnt så jobber jeg i tillegg til Narvik også med Hammerfest. Dette er den samme flyplassen som følger med i Norske Flyplasser til FS2004, bare at dette er en konvertering av flyplassen over til FSX. Jeg har også fått lov å gjøre diverse modifiseringer og forbedringer på flyplassen. STATUS: Flyplassen er i skrivende stund 95% ferdig. Ny afcad fil er laget til flyplassen. Alt av teksturer virker som dem skal. Det som gjenstår nå å få taksebane lysene i mørket kompatible med FSX (noe dem ikke er i skrivende stund). Resten er egentlig kun modifiseringsarbeid. Altså diverse forbedringer jeg ønsker å gjøre. Bildene under viser kun FS2004 utgaven. Jeg har riktignok lagt til noen biler på parkeringsplassen, men ellers ser den nøyaktig lik FS2004 utgaven. I beta 2 som jeg kommer til å poste bilder av senere så vil dere kunne se de fleste modifiseringene. FØLGENDE FORBEDRINGER VIL BLI GJORT I HAMMERFEST X 2008 PAKKEN: - teksturer for rullebane, taksebane og oppstillingsplass vil være mye mer detaljert og se mye bedre ut - det vil være en del biler og slikt på parkeringsplassen - veien vil tilpasses inn til flyplassen og det vil være litt trafikk på denne - en del forbedringer av landclasset for Hammerfest Flyplassen vil i tillegg bli gjort DirectX 10 kompatibel. Beta 2 vil komme i løpet av romjulen, og bilder fra denne vil også bli lagt ut her etterhvert. Her er uansett bildene fra beta 1: Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Nice! Hvor får jeg tak i dette? Regner med at det er ferdig? Siter
Geir G Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Jøss, denne hadde jeg ikke sett før. Ser bra ut. Hvordan går det med prosessen? Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Dette ser alvorlig flott ut, stå på Siter
Nikolai.R.Haugen Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 fint texture og scenery! og fine bilder! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.