Bjørn Erik Stensby Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg har hørt et ymt om at denne maskinen skal komme til OSL en gang etter nyttår. Dette er noe jeg har hørt fra en som jobber der. Noen andre som hørt noe om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det ble offentliggjort i en papirutgave av Dagens Næringsliv nylig, så det stemmer nok det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Eller ikke Hvem skal man tro på? Selv håper jeg at A380 og denne kommer på samme dag i strålende solskinn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Sorry folkens! Denne kommer IKKE' date=' og det har jeg fått bekreftet fra de som opprinnelig skulle ta i mot dem OM alt gikk i orden, samt OSL men det gjorde det desverre ikke... Som sagt, den kommer garantert IKKE !!! [/quote'] Kanskje ikke nå nei, det kan godt stemme, men den kommer sikkert en eller annen gang, håper vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Men i stedet for 1 AN225, så kommer det 2 AN124er den 30 Desember. Og for de som vil se AN225 så skal den til Skydstrup Air Base i Danmark hele 4 ganger bare i Januar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Dahl Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Aha, så jeg har ikke stemmer i hode allikevel! Syntes jeg hørte på radioen i forbindelse me 380'en at 225'en også skulle komme. Bra vi fikk bekrefta sinnstilstanden min ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Någon som vet vad AN225 fraktar (hämtar och / eller levererar ?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Noen som vet når på dagen brødrene til Miryia kommer (30.des/AN124) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Haugaard Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Någon som vet vad AN225 fraktar (hämtar och / eller levererar ?) For Skrydstrups vedkommende var det forrige lørdag køretøjer og andet materiel' date=' der skulle flyves til de danske tropper i Afghanistan, og i torsdags hentede den noget, canadierne skulle bruge i en FN-operation. Læs mere her og her . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.