Gå til innhold

Tryggleikskontrollen på OSL har fått ein knekk.


TOS

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

Dette som bedrives vedr sikkerhet, føler jeg handler mere om sysselsettning en sikkerhet. Et eksempel. Jeg var på fjellet og fisket, hadde min 40 cm lange rambo kniv med meg, denne ble liggende i baggen ved en forglemmelse, jeg benyttet samme baggen på en reise til Stavanger, og gjett hva jeg oppdaget når jeg pakket ut etter returen! joda kniven, den hadde hvert med tur retur sola, og to ganger gjennom sikkerhets kontrollen...jeg er så møkk lei denne sikkerhets kontrollen så jeg får ikke sagt det, men skjønner jo at vi må ha den, for all del, men det er forskjell på steder, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjølve opplevd liknande sakar. Det mest graverande var då dei tok ein liten lommekniv som eg hadde gløym i ei lomme i ryggsekken. Greit nok den kosat 50 kroner. Men då eg kom inn i utanlandstreminalen og jekk inn på ein butikk der, så selde dei søren meg knivar av typen stor (bladlengde rundt 15-20 cm). Den kosta forøvrig kr 495,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Jepp....og se på dette med at du ikke kan ha med deg flytene, har det noe med at du skal handle og legge igjenn mest mulig penger på innsiden av sikkerhets sonen? Jeg tror ikke det finnes rutiner for kvalitets sjekk av de flytende vesker man har på innsiden, da må man ha samme rutiner bakover i leverandør leddet også, transport, produskjon etc.......det minner litt om politikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. OG det flytande du får med deg, det vert plutseleg MYKJE mindre farleg om du har det i ein plastpose som du kan opne opp like etterpå, for så å lukke den igjen...for deretter å opne den igjen.

 

Og kva i ALLE dagar kjem til å skje den dagen ei slik tryggleiksvakt finn på å laga sjau i form av å ta med seg "bomber" eller anna styggedom inn bakvegen? Skal me gå gijennom tryggleikskontrollen saman med tryggleiksvakta for at ei ny og meir "avansert trena" tryggleiksvakt skal undersøke begge to?

 

Heile opplegget med tryggleikskontrollane på norske flyplassar ber preg av å vere der KUN fordi nokre høge herrar ein eller annan stad i verda har bestemt at slik skal det vere. Uansett om det gir logisk meining eller ei. Og reiser du med businessclass får du jo kapringsvåpenet utlevert i form av kniv og gaffel til maten. Trur neppe nokon hadde merka det om ein stakk kniven oppunder skjorteermet etter endt måltid.

 

Eg har ei kjensle av at det kjem til å skje radikale endringar i tryggleikspolitikken på norske flyplassar iløpet av eit par år. Plutseleg ein dag er det ein person med makt som ser galskapen i det som føregår.

 

Misforstå meg rett no. Eg seier ikkje at me ikkje skal ha tryggleikskontrollar på flyplassane. Men den må organiserast på andre måtar. Slik den er no, så er den jo like molbo som desse "tryggleiksgjerda" som vart satt opp rundt norske hamner for nokre år attende. Men det var ein ting dei ikkje tenkte på. Det KAN jo hende at det kjem ein båt inn i hamna. Der var det ingen sperring. (nokon som ser kva eg meinar?)

 

Tryggleiken må leggjast om til ein meir effektiv og fornuftig måte. Og eg må få kunna ta med meg ei flaske brus på flyet utan at folk skal vere redde for at eg skal putte pangpangstoff i den.

 

Og om det er kapring dei er redd for, så skal eg lova dykk ein ting. Ein trang INGENTING anna enn boarding pass og mobiltelefon for å kapra eit fly. Dersom du står i midtgangen og ropar på det du trur, og seier at no skal flyet blåsast i lufta om ikkje flyet mellom Bergen og Oslo tar seg ein liten snartur innom Sri Lanka på vegen, så vil nok cockpitbesetninga ta deg alvorleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...