Gunnar van der Meeren Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har lagt meg i hardtrening på F-18. Carrier ops krever sitt, og det blir mye «bolter» og «wave off» Her er det bare å ta tiden til hjelp ...... og heller benytte kamera litt flittig til man begynner å få taket på dette.... :grin: Siter
TOS Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Flotte bilete Gunnar. Ser ut som du kosar deg i ein slik farkost (som forøvrig stort sett er brukande til å konvertere jetfuel til støy :grin: ) Siter
Einar Kristiansen Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Ojoj...Lekkre bilder! Likte godt det nest siste Siter
Frode Sveinungsen Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Det første bilde der er jo bare helt enormt bra!! Hvordan får du det til? Jeg sitter på jobben nå, og flere her var sikre på at det var et ekte bilde:D:D Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 Takker alle sammen! Bildene er fra carrier missions i Acceleration. Bildene er uredigert (bortsett fra at de er beskjært). Atmosfæren var noe spesiell i denne operasjonen - lavt skydekke og nydelig kveldslys (bortsett fra nest siste bilde, som er fra carrier tutorial). Mulig at FEX også spiller en rolle her....... Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Rett og slett berre helt utrulig flotte bilder... Fatta ikkje kor du får det til, men ditte e berre helt sjukt bra Gunnar Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.