Gå til innhold

Kaos når Braathens er ferdig


Helge Bø

Anbefalte innlegg

Les denne meget interesante artikkelen i Stavanger Aftenblad: http://www.aftenbladet.no/nyheter/innenriks/article.jhtml?articleID=87817" TARGET=_blank>www.aftenbladet.no/nyheter/innenriks/article.jhtml?articleID=87817

Dessverre er det bare SAS som kan redde Braathens nå, mener Braathens selv. (dessverre sier jeg da)...blir tvunget tilbake til SAS [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

I motsatt fall vil Braathens gå i oppløsning, og nesten 5000 mister jobben med øyeblikkelig virkning.

Om så skjer blir det kaos i norsk luftfart pga alt for liten kapasitet sies det...og jeg tenker meg en krafig økning i billettprisene.

Konkurransetilsynet gir endelig svar senest den 22.

Dette er triste greier [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Huff...etterhvert som jeg leser den artikkelen høres det ut som reneste dommedag for norske flyreisende [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image]

Konkurransetilsynet er vel bare nødt til å godta dette oppkjøpet?

Og jeg gir meg...SAS er ålreit likevel, alt er bedre enn det som sies her...

[ 16-08-2001: Endret av: Helge Bø ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...