Gå til innhold

Skulle likt å se Virtual SAS


Magnus Wiik

Anbefalte innlegg

Hva med Virtual SAS? trenger ikke noen FS-erfaring!!!

bare take-off, fly bodø-tromsø i 200 meters høyde, og land på taxibana! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Magnus Wiik:

Hva med Virtual SAS? trenger ikke noen FS-erfaring!!!

bare take-off, fly bodø-tromsø i 200 meters høyde, og land på taxibana!

hei

virtual SAS er dette det: http://www.scandva.org" TARGET=_blank>Scandinavian VA

Det har eksistert lenge. tror du blir testa litt før du er pilot der også [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

JRR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh... javel...

det er sikkert litt morsomt for noen, men de med mer erfaring tror jeg nok velger de litt mer "seriøse" virtuelle selskapene. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

 

hilsen AnDrEaS! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

[ 13-08-2001: Endret av: andreas otterbeck ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...Andreas, jeg tror du er på jordbærtur nå. Etter mine erfaringer er Scandinavian VA et av de mest seriøse va'ene som finnes.

Om du da ikke mener det motsatte av det du sier, siden du flirer så jxxxxx [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Men for all del, arrester meg om dette ikke skulle medføre riktighet [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

[ 13-08-2001: Endret av: Helge Bø ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare legge til at jeg selv er medlem i Virtual SAS http://www.scandva.org" TARGET=_blank>SCANDVA og synes dette er et meget seriøst selskap! De har til og med møter i SAS loungen på Kastrup [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] For å fly for Virtual SAS må du ta opp en flight der du flyr en STAR inn til Arlanda. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...