Gå til innhold

Fikk PPL i går


Roy Westby

Anbefalte innlegg

Hadde første flytimen i februar. Fløy det jeg kunne og var for så vidt klar i juni en gang, men ferieavvikling har forsinket det noe. Var klar etter noe under 50 timer. Det er penger å spare dersom man har anledning til å stå på litt, da man ikke "ruster" så mye og må ha så mange repetisjonsturer.

Totalt har det kostet meg noe over 50.000 inkludert diverse "leker" (GPS, Headset mm.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Er enda en stund til jeg kan begynne [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Jakob Jakobsen:

ahhh... jeg skal ta lappen om noen år tenker jeg (når jeg blir gammel nok [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] )

jeg bare lurer på hvor jeg skal ta 50 000 fra [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Banken har penger!!!!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, i flynytt stod det at FS2000 kan brukes som PPL trening. SÅ hvem vet kanskje en simulator i fremtiden............ [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...