Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det der var da en elendig landing etter min mening! I teksten står det "starboard wheel not locked down." Hvorfor ikke prøve å ta en litt mer behagelig landing i stedet for å dundre ned i bakken? :confused:

Skrevet
Touchdown var ikke akkurat pen' date=' men ellers ser det ut som om de gjorde det meste riktig. Kjapp evakuering var det og. [/quote']

Tror den mest dramatiske delen av turen var touchdown, jeg hadde iallefall vært livredd! Men profisjonell utrulling og kontroll etter at hjulene (noen av de iallefall) var på bakken.

Skrevet

Såg nå ikkje så galen ut den naudlandinga der nei. Å lande på ein motor er jo heller ikkje heilt enkelt alltid. Så alt i alt synest eg den der såg heilt flott ut igrunn. Litt hard touchdown, men det såg ikkje ut til å verta så store skadar på flyet at det gjorde noko.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...