Rune Koppen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det der var da en elendig landing etter min mening! I teksten står det "starboard wheel not locked down." Hvorfor ikke prøve å ta en litt mer behagelig landing i stedet for å dundre ned i bakken? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Kansje han sskulle lande sånn for at det andre skulle sprette ut.Hvem vet Er jo er fjærsystem der på PA 34 seneca som liksom trekker ut gearet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Touchdown var ikke akkurat pen, men ellers ser det ut som om de gjorde det meste riktig. Kjapp evakuering var det og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Touchdown var ikke akkurat pen' date=' men ellers ser det ut som om de gjorde det meste riktig. Kjapp evakuering var det og. [/quote'] Tror den mest dramatiske delen av turen var touchdown, jeg hadde iallefall vært livredd! Men profisjonell utrulling og kontroll etter at hjulene (noen av de iallefall) var på bakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Såg nå ikkje så galen ut den naudlandinga der nei. Å lande på ein motor er jo heller ikkje heilt enkelt alltid. Så alt i alt synest eg den der såg heilt flott ut igrunn. Litt hard touchdown, men det såg ikkje ut til å verta så store skadar på flyet at det gjorde noko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.