Gjest Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Jeg fikk i allefall en tur. Nettop kommet ut fra dusjen, lang varm og deilig dusj etter alt regnet [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Jakobsen Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 jeg fikk også en tur idag [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] yay men været var ikke så mye å skryte av nei [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] jeg kan desverre ikke komme på onsdag (mopedkurs) [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] men neste onsdag kommer jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Vika Skrevet 5. september 2001 Del Skrevet 5. september 2001 Martin: Hvor er informasjon til det akroseilflyet du prata om på nettet? Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Kaareng Skrevet 5. september 2001 Del Skrevet 5. september 2001 Søk på MDM-l FOX. +9 og -6 G! Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. september 2001 Del Skrevet 5. september 2001 Lotus Omega... :-) ja... det er kjerre det. det er isoffal min favoritt, så må man jo tyte så mye om Ferrari og Porsche man bare vill for min del.. men Viperen ruler dah. [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Vika Skrevet 6. september 2001 Del Skrevet 6. september 2001 14 meter vingespenn og 293 km/h maxfart.. må bare bli bra det. hehe, lurer på gjennomsynk og glidetall? Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. september 2001 Del Skrevet 6. september 2001 Er det noe URL til det flyet? tøft enda tøffere tøffest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Vika Skrevet 7. september 2001 Del Skrevet 7. september 2001 faen, ser vrangt ut å komme seg bort imorra. Martin - drit i jobben din. Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Jakobsen Skrevet 9. september 2001 Del Skrevet 9. september 2001 det blåser hvertfall no j**** borti asker her idag... hvordan er det på jarlsberg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. september 2001 Del Skrevet 9. september 2001 Var der en liten tur i går, dårlig vær...fikk litt lover og regler inni huet da, vanskelige saker..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Vika Skrevet 9. september 2001 Del Skrevet 9. september 2001 .. Og lover og regler er drit kjedelig. Og nå må kanskje Martin og jeg ta prøvene igjen da.. blæh Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. september 2001 Del Skrevet 10. september 2001 Hehe...sitter å pugger AIP og AIC....skjønner ingenting...dårlig bok vi leser, står ikke om seilfly har vikepilkt for slep... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Vika Skrevet 13. september 2001 Del Skrevet 13. september 2001 Meldt dårlig vær til helgen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. september 2001 Del Skrevet 14. september 2001 I helgen skal jeg sitte 12 + 18 timer i buss [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Vika Skrevet 16. september 2001 Del Skrevet 16. september 2001 Teit system på websidene våres.. hehe.. jeg gidder ikke melde fra der om jeg kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. september 2001 Del Skrevet 20. september 2001 En gang kommer vel du alene [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Nå ble dette litt Off - Topic da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Vika Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Dårlig termikk utover.. blir nok litt slapt på oppmøte for min del i helgene iallefall. Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.