K L Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tja hva skal jeg si, i et svakt øyeblikk kjøppte jeg ps3 med en drøss spill, syntes ikke PS var så morro så jeg leverte hele greie tilbake dagen etter. Fikk sef ikke levert tilbake de 2 spilla jeg hadde åpnet dvs de selges Resistance fall of man org pris 549,- Sega Rally org pris 499,- Selges sammlet for kr 500,- Eller gi bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er ikke dette de to spillene som følger med PS3 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K L Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 ikke vet jeg, jeg kjøpte den med litt mindre HD, da må man kjøpe alt utenom som f.eks spill selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 ok da så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 De to som følger med ps3 starter pack, som forøvrig har gått ut av produksjon, er resistance: fall of man og motorstorm. Sistnevnte er det største møkkaspillet som finnes. Opprinnelig laget for å demonstrere ps3 sine ytelser. Derfor det ikke er noen multiplayer-del på det blant annet. Men, billig, ja. Det skal du ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.