Lars Hassel Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Heisann I morgen fredag 5. oktober så skal jeg og Anders Henriksen ha trening på ENVA- Værnes! Da vil Approach og Tower staffed, vi starter fra kl 19.00 og holder på en stund utover denne fredagskvelden!! All trafikk er hjertelig velkommen;) Vi snakkes! Mvh Lars Petter Hassel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 btw: fredag ( i dag ) er 5. oktober ihht min tidsregning Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ich komme mit meine Deutche luftbuss... Ps: Har tysk time nå hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K L Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Und ich, ich, ich, mit meinen boeing boing bong flugzeug :grin: Mit vielen apparaturen und knasten...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ich komme mit meine Deutche luftbuss... Ps: Har tysk time nå hehe Da håper jeg for din del at læreren ikke ser dette her. Og det er ikke fordi det betyr at du ikke følger med i timen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.