Kai Dreyer Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Trenger du hjelp med å starte på VATSIM, da er dette det perfekte valget: http://pic7.piczo.com/ROGSimKlubb/?g=1 Personlig holdt jeg på å le meg skakk når jeg leste det, men vurderer sterkt å melde meg på for å lære litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tjaa .. Jeg vet ikke... Jeg vil vite alderen på de som har det osv.. Også hadde det virka enda mer seriøst med noe annet enn piczo. Men det er jo kjempe flott da At de kan tilby det for folk som ikke kan VATSIM er jo en kjempe greie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Personlig holdt jeg på å le meg skakk når jeg leste det' date=' [/quote'] Da var jeg ikke langt etter deg altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Tror dem burde få noen til å lese korrektur på sidene deres. Jeg kan nesten si helt sikkert at dette er et prosjekt som er vedlig lite seriøst. Jeg skal melde meg inn for å se hva de engentlig gjør, men om jeg kommer til å lære noe. Neppe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Daniel, ikke vær så negativ til sånne ting. Man kan jo lære en masse ting man f.eks ikke skal gjøre osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Daniel' date=' ikke vær så negativ til sånne ting. Man kan jo lære en masse ting man f.eks ikke skal gjøre osv [/quote'] Hehe, jaja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Men Daniel har et godt poeng! For å inngi et minimum av seriøsitet bør dere skrive alt dere legger ut på nettsiden deres først i Word, for så å gå en runde med retteprogram. Og NB. Word retter ikke alltid orddelingsfeil. Som grunnregel kan følgende regel brukes: "Det er forskjell på pultost og pult ost - ergo det er aldri orddeling på norsk" Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.