Daniel Larsen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hei, for dere som ikke var klar over det, eller ikke har lagt merke til det før så, har VACCSCA noe som heter event kalender. Der vil dere finne en oversiktlig informasjon på diverse eventet vi har å tilby. Jeg vet at det ikke er så mange som faktisk er inne og leser der. Sikkert mange av dere som er interssert i i sitte som kontroller eller fly på eventer som blir arrangert. Event kalenderen kan dere finne HER Jeg vil prøve så godt jeg kan å holde denne så oppdatert med informasjon som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 De holder på å legge til mange nye applikasjoner, dette er ingen nyhet. event applicasjonen er forøvrig meget meget kjekt Takk for tipset likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 De holder på å legge til mange nye applikasjoner' date=' dette er ingen nyhet. event applicasjonen er forøvrig meget meget kjekt Takk for tipset likevel. [/quote'] La oss kalle den en hyggelig påminnelse. Ikke minst om å sjekke vaccsca-sidene med jevne mellomrom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Er ikke sikkert det er så mange som vet at det finnes, da den faktisk kan bli litt problematisk å finne hvis du ikke vet om den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Takk Daniel, jeg var faktisk ikke klar over denne jeg! Men veldig bra at du gjorde meg oppmerksom på det! Goo chief og events Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Takk for tipset likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.