Gå til innhold

FS 2002 spørsmål


Arne Eitrem

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er litt "treg" av meg og har først nå skaffet meg FS 200 og 767 PIC. Brukte lang tid på å finne de mest realistiske fly/lyder og paneler til FS98 (fulgte dere i forumets anbefalinger). FS 98 uten noe i tillegg er som "flaggemus uten flagg" eller "Piccasso uten ....pensel". Det samme med FS 2000. Uten de råbrae sceneryene som er laget hadde ikke jeg giddet sitte med det. Men når FS 2002 komer, hvilke addons og paneler (767PIC) o.l kan da brukes? kommer det Norge 2002, og ikke minst når.

Arne Eitrem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i hvertfall ikke treg med å stille dette spørsmålet [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Seriøst, kanskje funker visse addons uten noe omkoding, men ofte må noe kodes om eller kompileres på nytt. Det kan vel egentlig ikke vites før det blir testa, ikke sant, noe som neppe skjer før fs2002 kommer [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

No pun intended.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...