Gå til innhold

Reise til USA, 27 September


Thomas Hjelset

Anbefalte innlegg

Heisann!

Skal til Minneapolis, MN om to uker og har bestillt billetter med SAS gjennom sas.no. Da jeg gjorde bestillingen fikk jeg bare reservere seter for returflighten fra Chicago til København. Jeg har et referansenummer på papirbilletten, men det er på 6 bokstaver/tall. På sas.no og dk er det bare 5 tall/bokstaver. Så jeg får ikke se noen oversikt over reisen min. Skulle gjerne har reservert seter for de andre flight'ene også. Spesiellt København-Chicago.

 

Noen som har bestillt reise til USA med SAS og har en løsning?

Hvis ingen vet noe skal jeg snakke med SAS-informasjonen på Flesland om en uke da jeg skal til Oslo...

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sjekket inn via nettet hos SAS før, men ser på sas.no at du her sjekke inn og reservere sete via internett også når du har en papirbillett. Du kan dog gjøre dette tidligst 22 timer før avgang. Da er det dette nummeret på billetten du skal oppgi:

 

 

document_number.gif

 

For reservasjon tidligere enn dette ville jeg nok prøvd å ringe SAS med referansnummeret klart på telefon 05400. God tur til Minnesota da! smile.gif

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...