Jan Tore Pettersen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Tok en tur fra Gardermoen til Vigra idag med PIC 737.Flight planner foreslo ruten ENGM-BBU-OSVIG-TUVIG-ENAL,så jeg la den inn i FMC. Og det gikk faktisk fin å fly i LNAV med ATC. Nok om det her er bildene: På descent til 10.000 ft Har nettopp gått til HDG HOLD:"turn left to 010 degrees" Innflyvningen til RW 25 går forbi dette fjellet,tror det heter Brattvåg. Og over dette havstykket med mange skjær i sjøen. Kan skimte noen lys der framme... Drittvær! Eh...runway in sight Velkommen til Ålesund lufthavn.. Edit:Strevde lenge med å få lagt inn disse bildene med kommentarer,men skjønte jo til slutt at jeg måtte legge dem i "Screenshots(Arkiv)" og ikke i "Screenshots" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Fine bilder, men ikke den beste kvalitet! Kjempebra fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Nei,det er nok skjermkortet som er for dårlig(Radeon 9700 pro). Jeg ser det tydelig når jeg sammenligner Google Earth på min maskin,med andre maskiner.Vet ikke om det hjelper med mere RAM(har 512) Eller så er jeg veldig fornøyd med flyet,virker fint i LNAV også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 9700 og 512 med ram, vel det må jeg si fra noen flotte bilder ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius hatlehol Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hva slags scenery har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.