Ola Haldor Voll Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Ingen bombe at jeg bor midt i en veldig traffikert dal når det er øvelse på Ørlandet. Hoi! Du verden jeg skulle ønske jeg visste disse to kom! Satt å skrev i et annet forum - så kjenner jeg både sofa og bord riste, skjermen danset smått på bordet og det durer HØYT! BRRROOOOOOOOOOM!! Løper bort til verandaen i etg. jeg holder til - og hva er det jeg får se!? WÆ! TO Hercules som flyr SAAAAAAAAAAAAKTE over tretoppene her. Er sikker på jeg kunne skutt på dem med sprettert om jeg hadde vært i toppen trærne. Og den HEFTIGE atmosfæren der snuten deres pekte mot. Det er tydeligvis regn i lufta, for skyggen av trær og fjell tegna fin strek ned mot dalen her, i det flyene fløy på tvers inn i været som venta dem og forsvant bak åskammen lenger opp i dalen. Dette var FILMATISK! Seriøst.. Hadde jeg tatt bilde av det, ville dere ikke trodd meg! Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Hva med en annen variant? Hadde du tatt bilder av det hadde vi trodd deg? Hold kamera klart til neste bølge kommer i Bold Avenger øvelsesprogrammet. www.mil.no Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Hvor lenge varer øvelsen ? Og hvordan kan jeg vite at de kommer akkurat over her? Wow.. Tok bilde like etter jeg skrev innlegget i sted... Innover der fløy de.. majestetisk Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Hjelpe meg, det er slik man kan risikere å bli svært patriotisk av! Kanskje appåtil kristen? :grin: Høres ut som du fikk magen til å kile litt når du fikk Herculesene i skue, I know I would! Som sagt, du får sitte klar med kameraet rundt halsen å vente på neste bølge som kommer, samtlige i forumet ville nok satt stor pris på det! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Drar dessverre til Oslo i morgen tidlig for å bistå med min fotokompetanse i Oslo Spektrum sammen med mr. Mikalsen på bilderegi - er ikke tilbake før på mandag kveld. Sukk.. Om jeg bare hadde tid til å fjerne noen trær foran utsikten og sitte på verandaen her dag ut og dag inn og være klar med avtrekkeren på kameraet.. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Og der kom neste bølge.. DOH! Nå sitter jeg i kjelleren mens jeg hører tre-fire fly av typen "med jet" passerer! DANG! Gi meg feedback på mobilen om når de kommer, anyone! :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Det vil være høy militær aktivitet rundt Ørlandet de nærmeste ukene, så det er bare å være på vakt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.