Karl Mathias Moberg Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Synes VG drar den litt vel langt.. http://www1.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2007/artikkel.php?artid=161133 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Akk ja, VG slår på stortromma om både krotbaneflyplasser og turbopropellfly her ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 At det tyske flyselskapet ikke har de nødvendige tillatelser til å operere på norske kortbaneplasser, er da strengt tatt alvorlig nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Håkon Dallavara Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Å dra jens inn i det her, er vell å dra det litt langt synes jeg. jeg er ikke sikker, men jeg går ut ifra at han ikke har noe med flightplaninga å gjøre, og / eller tillatelse til å fly. Visst Widerøe driter på draget, så står det jo ikke i VG at det er passasjerene sin skyld... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 At det tyske flyselskapet ikke har de nødvendige tillatelser til å operere på norske kortbaneplasser' date=' er da strengt tatt alvorlig nok? [/quote']Absolutt. Jeg er alt for forutinntatt når det gjelder den tabloide nettpressen om hva- og hvordan de skriver. Hang meg opp i bagateller og for saken helt urelevant småpirk her. Beklager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.