Gå til innhold

Vatsim


Reid Ståle Klovning

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Da tar jeg opp denne tråden igjen!

 

Problemet ser ut til å være Vatsim serveren som blokkerer Lyse Bredbånd serveren.

Jeg har 10/10 Mb fiber tilkobling og for å dobbelsjekke min mistanke gikk jeg til naboen som har samme internett leverandør hvor jeg prøvde å komme inn på Vatsim siden til ingen nytte.

Siden jeg ikke har noen mail adresse til noen av lederene i Vatsim så hadde det vært kjekt om noen kunne gitt meg en adresse slik at jeg får kontaktet Vatsim.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror ikke det er motsatt da? At Lyse blokkerer Vatsim? Tror du kan ha mer suksess om du prøver å prate med de først.

 

prøv dette:

Start
kjør (eller Run om du har engelsk version)
skriv cmd
skriv traceroute www.vatsim.org

Her vil du se hvor ting stopper.

copy/paste denne og send til de som er ansvarlig der det stopper

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle Vatsim blokkere Lyse??

 

Er uenig med din ergo.. Det kan være mye på veien til Vatsim som går galt for deg.. Underleverandører osv.

 

Funker www.vateud.org og www.vateud-td.org?

 

Anbefaler deg å skrive til Jan Kristiansen (vateud4 @ vateud.org) som kan sende deg videre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Nå ta jeg opp denne tråden nok en gang!

 

Nå har det seg slik at jeg kan logge meg på jobben hjemmefra og jeg tok å testet om jeg kom inn på Vatsim gjennom jobb serveren og det gjorde jeg faktisk.

Men å komme inn på Vatsim den vanlige veien er plett umulig.

 

Lyse bredbånd blokkerer ikke Vatsim.

 

Noen kloke hoder her som skjønner seg på slike problem, Lyse har lite å stille opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...