Andreas Ommundsen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Q400 er super-stillegående utenfra i forhold til f.eks F-50. Iallefall det jeg har lagt merke til når den seiler inn for landing og under climb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Mener jeg har hørt at noe rundt halvparten av 300'ene (som er den jeg er oftest er passasjer med her sønnafor) er Q'ere Agnor. Forskjellen mellom bokstav og ikke- er i hvert fall påtagelig. LN-WFO' date=' LN-WFP, LN-WFS, og LN-WFT er Q'er, så over halvparten av 300'ene faktisk... Det tror jeg er vanskelig å si noe sikkert om før man evt. har prøvd en 400 uten Q Andreas. Man hører stor forskjell på både 300 og 400 med og uten NVS aktivt... ...men forskjellene varierer selvsagt etter hvor man sitter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det tror jeg er vanskelig å si noe sikkert om før man evt. har prøvd en 400 uten Q Andreas. Feil egentlig... Det er likegyldig om 400 støyer når Q400 gjør det :smirk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det tror jeg er vanskelig å si noe sikkert om før man evt. har prøvd en 400 uten Q Andreas. Feil egentlig... Det er likegyldig om 400 støyer når Q400 gjør det :smirk: Feil det også egentlig, for du vet ikke om du har flydd 400 eller Q400 med mindre du opplever at NVS slår seg av eller på underveis.. :crazy: Det har nemlig vært en del problemer med NVS, så det kan godt være at du aldri har opplevd NVS i drift... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det er min opplevelse som PAX som gjelder, ikke om selskapet klarer å opprettholde NVS'en sin eller ikke Det var D-ADHB forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.