Gå til innhold

Fremmed jager/trainer rundt ENBO i dag


Magnus Wiik

Anbefalte innlegg

Noen flere som har sett det lille oransje jetflyet som har putra rundt byen de siste timene? Noen som vet hva det er?

Magefølelsen sier at det er en SAAB 105, men jeg har ikke fått sett det orntlig, bare på ganske mange meters avstand. Flyet fløy relativt stille og sakte nordøstover fra Bratten, rundt Mjellefjellet, derfra fulgte den Landegofjorden til kanskje på høyde med Vågøya, krysset fjorden, og forsvant så bak Landego, var bak der noen sekunder, og klatret så ganske raskt ved Eggeløysa, før den forsvant tilbake til byen igjen. Så den på en runde, og hørte lyden av den igjen noen minutter seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, leste akkurat avisen, så fikk bekrefta det, da flyet igjen passerte over meg såpass lavt at jeg nesten klarte å lese markeringene på sida :P

Overraskende lite støy på disse svenskene, det må jo sies å være positivt.

Noe anna snacks enn SAAB 105 og F-16? Håper for guds skyld at de holder sistnevnte et par hakk høyere opp i lufta enn denne SAABen, sist de holdt på sånn skremte de vettet av alt av husdyr på hele nordsia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...