Gå til innhold

Litt forskjellig


Anbefalte innlegg

Hei tenkte jeg skulle prøve meg på litt posting av screenshots :D

 

Første gang jeg gjør dette, og bildene er helt uediterte, kom gjerne med tilbakemeldinger hvis dere ønsker det, men du må nok regne med at jeg ikke vil høre på eventuelle gode råd ;) er litt sta sånn ser du :D

 

Ellers så får dere alle ha en god helg, og jeg må få si at jeg faktisk liker det nye screenshot forumet, trenger bare å luke ut noen få bugger :)

 

Hilsen Audun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner hva du mener med klikkinga Ernst :)

 

Men takker så veldig for skryt fra både Ernst og Knut Arne, som jeg mener å huske er noen av de aller beste screenshotterne her på forumet. :)

 

Det er veldig høy kvalitet på bildene i dette forumet sammenlignet med andre jeg frekventerer, så det å få skryt her er ekstra gøy.

 

Tusen takk

 

Hilsen Audun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men takker så veldig for skryt fra både Ernst og Knut Arne' date=' som jeg mener å huske er noen av de aller beste screenshotterne her på forumet. :) [/quote']

Kan nok ikkje påta meg denne æra, i alle fall ikkje i forhold til Ernst :blush:

 

Det med klikkinga hadde vorte mykje enklare med ein Neste/Forrige link under bildet etter mi meining.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...