TOS Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hallois. Prøvde å flyl litt på Vatsim i kveld. Etter 3 minuttar får eg feilmelding i Flightsim om at den har utført ein ulovleg operasjon. Eg gir blanke i feilmeldinga og berre drar den til sides og fortsetter. Etter ca 15 minuttar så får eg CTD utan noko meir feilmelding. Eg tenkjer då: kanskje eg skal oppdatere Squawkbox. Som tenkt så gjort. Men no får eg eit nytt problem. Squawkbox får ikkje kobla seg til multiplayersession og kan ikkje startast. Hmmm rart tenkte eg, så eg køyrde DXdiagnostics for å sjå om det var noko kluss der. Men det funka heilt fint. Er det nokre glupe skallar der ute som kan gi meg eit hint eller tre til korleis eg fiksar dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Kjører du NOD32 som antivirus Torstein? I tilfelle, vet at en del har hatt problemer med både tilkobling og å få det til å fungere i kontinuitet hvis denne kjører i bakgrunnen. Evt. kan man da manuelt gå inn i "AMON" å legge SB3 (og FS 2004) manuelt til slik at disse programmene ikke skannes og forhåpentligvis ikke lengre lager problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Jepp køyrer NOD32. Men NOD har ikkje tilgang til å scanne mappa som SB3 er installert i (heile spelmappa mi). Så eg trur ikkje at det er her problemet ligg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Ingen som veit kva dette kan komme av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kan hende at NOD32 sperrer internett trafikken til SB3. Mener å huske at du må disable den i IMON og AMON Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Spørsmålet då vert kvifor den funka før eg oppdaterte SB3 og ikkje etterpå. Tok ca 10 minuttar å oppdatere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.