Gå til innhold

SB3 was unable to connect to multiplayer session

TOS

Anbefalte innlegg

Hallois.

Prøvde å flyl litt på Vatsim i kveld. Etter 3 minuttar får eg feilmelding i Flightsim om at den har utført ein ulovleg operasjon. Eg gir blanke i feilmeldinga og berre drar den til sides og fortsetter. Etter ca 15 minuttar så får eg CTD utan noko meir feilmelding.

Eg tenkjer då: kanskje eg skal oppdatere Squawkbox. Som tenkt så gjort. Men no får eg eit nytt problem. Squawkbox får ikkje kobla seg til multiplayersession og kan ikkje startast. Hmmm rart tenkte eg, så eg køyrde DXdiagnostics for å sjå om det var noko kluss der. Men det funka heilt fint.

Er det nokre glupe skallar der ute som kan gi meg eit hint eller tre til korleis eg fiksar dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du NOD32 som antivirus Torstein?

I tilfelle, vet at en del har hatt problemer med både tilkobling og å få det til å fungere i kontinuitet hvis denne kjører i bakgrunnen. Evt. kan man da manuelt gå inn i "AMON" å legge SB3 (og FS 2004) manuelt til slik at disse programmene ikke skannes og forhåpentligvis ikke lengre lager problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...