Kristian-Mikkelborg Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Syv personer ble skadet da et passasjerfly skled av rullebanen og ut i havet i Colombia på tirsdag. Les Mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=349660&page=1&gonew=1#UNREAD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Oj..Beklager hehe, sorry ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=349660&page=1&gonew=1#UNREAD Timmy... kva er samanhengen med TAM-ulykka i Sao Paolo og Aero Republica ulykka i Colombia? Er jo linka til ein artikkel i VG om ei heilt anna ulykke... Litt trøtt Timmy? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ja jeg begynte å lure litt jeg også, men jeg så at denne ulykken også såvidt er nevnt i den andre tråden. Dog er dette to helt forskjellige ulykker, og da er det like greit å ha to separate tråder til disse (etter min mening). Ikke noe pent syn, å se en såpass vakker maskin (som det Embraer 190 er) - bli forvandlet til en flytebrygge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Faktisk så är jag väldigt trött. Men eftersom olyckorna hände "samtidigt" och det var linkat i en annan tråd så kunde man ju fortsätta där... anyway, keep it going ! Är ju trots allt 2 olika olyckor som Lars säger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ikke noe pent syn, å se en såpass vakker maskin (som det Embraer 190 er) - bli forvandlet til en flytebrygge... Enig ift. flyet, men for en flyulykke med en jetliner å være er dette noe av det peneste synet man kan tenke seg syns jeg. Det både var og ser overlevbart ut for alle som var ombord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.