Ola Haldor Voll Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Lett å bli etterpåklok. I forrige runde da det var en som solgte måtte jeg kaste meg av auksjonen pga. uforutsette utgifter. Nå som skattepengene kom er man dog med i gamet igjen! :grin: Om noen likevel skulle ha et vertikalgrep liggende, evt. batterier as well, kontakt meg! Siter
Kristian Bergesen Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Og kjøperen av det batterigrepet som ble solgt kan herved bekrefte at vertikalgrep er et must! :grin: Fikk jo også et ekstra batteri, så med batteigrepet får jeg nå dobbel batterikapasitet OG vertikalgrep! Muligheten for å kunne sette inn AA batterier er også flott hvis man ikke har tilgang til lader eller har glemt den hjemme... Da er det bare å svinge innom en butikk, kjøpe batterier og knipse videre! Herlige greier, kan absolutt anbefales Ola Haldor! En annen ting er det at EOS350/400 ikke er laget for de med større hender enn en 10-åring... Passet i alle fall ikke inn i handa mi uten batterigrepet, men nå ligger det perfekt! Eneste "ulempen" er at kameraet blir en god del større, og tyngre. Men det plager meg egentlig ikke så mye... Kristian Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Skrevet 26. juni 2007 Er det jeg også tenker - jeg har ikke verdens største hender, men heller ikke så små (går visst under kategorien "pianofingre" for de som kan sånt) - så batteri/vertikalgrep er spennende. Tyngde på kamera skremmer meg ikke. Har jobba med BetacamSP på 20KG + batteri på 2KG og tape.. det blir HEVY i lengden!!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.