Gå til innhold

Kjøpes: Vertikalgrep til EOS 350 D


Anbefalte innlegg

Og kjøperen av det batterigrepet som ble solgt kan herved bekrefte at vertikalgrep er et must! :grin:

Fikk jo også et ekstra batteri, så med batteigrepet får jeg nå dobbel batterikapasitet OG vertikalgrep! Muligheten for å kunne sette inn AA batterier er også flott hvis man ikke har tilgang til lader eller har glemt den hjemme... Da er det bare å svinge innom en butikk, kjøpe batterier og knipse videre! Herlige greier, kan absolutt anbefales Ola Haldor!

En annen ting er det at EOS350/400 ikke er laget for de med større hender enn en 10-åring... Passet i alle fall ikke inn i handa mi uten batterigrepet, men nå ligger det perfekt! Eneste "ulempen" er at kameraet blir en god del større, og tyngre. Men det plager meg egentlig ikke så mye... :)

 

Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg også tenker - jeg har ikke verdens største hender, men heller ikke så små (går visst under kategorien "pianofingre" for de som kan sånt) - så batteri/vertikalgrep er spennende. Tyngde på kamera skremmer meg ikke. Har jobba med BetacamSP på 20KG + batteri på 2KG og tape.. det blir HEVY i lengden!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...