Gå til innhold

Merkelig landing i natt..


Tor Olav Løvaas

Anbefalte innlegg

Jeg vet det som er sagt i denne tråden om idle-reverse og restriksjoner om natten, men det å utføre ting i praksis, kan være noe helt annet å skrive om det på papiret.

Riktig forklaring i parentes: de reverserte motorene, men ga ikke på thrust for å bremse ned.

Skal prøve å være mer nøyaktig i mine uttalelser her på forumet i tiden som kommer, men uansett bra at feil blir rettet opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke se noe unormalt, basert på snutten der...

 

Det kan jo være at de hadde autobrake low, og så tråkket litt hardt etterpå når de tok over manuelt (kanskje for å nå en exit de ellers ville rullet forbi), og at teknikeren var der senere for noe rutinemessig vedlikehold eller et annet teknisk problem som ikke nødvendigvis hadde noe med landingen å gjøre.

 

Kan egentlig ha vært hva som helst. Man kan høre mange rare lyder også (også fra hjulene), selv om alt er normalt...

 

 

Hilsen T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...