Dag Johansen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg tar et par ukers ferie, og mens jeg er bortreist vil det ikke sendes ut ordrer fra nettbutikken. Siste frist for bestilling med levering før ferien er Fredag 22. Juni kl. 16:00 Ordrer som kommer inn i perioden 23. Juni til 8. Juli vil først bli behandlet i uke 28. [FlightSim.no Shop...] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Er det ikke bedre om du legger slik info på forsiden på FlightSim.no Shop? Jeg for min del pleier som regel å overse de trådene som ligger øverst på lista som stickey, og det var bare en ren tilfeldighet at jeg kom innom denne. Bare et lite tips God sommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Joda, beskjeden kommer der også. Jeg ville bare gi dere i forumet noen dager ekstra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 God Sommer, Dag. Kos deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.