Einar Kristiansen Skrevet 10. juni 2001 Del Skrevet 10. juni 2001 YOOO! Lurte på hvorfor flyin`et som skulle være i går (9/6) ble avlyst..så ingen avlysning hær i forumet,fikk meldinga via ESOS_V_CTR da jeg var på tur nedover svenske-kysten.... Fullførte færden nedover til EDDT iallefall...... LN-EMK [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Petersen Skrevet 10. juni 2001 Del Skrevet 10. juni 2001 Hei Einar Fly-inn den 9/6 gikk med fullt sukses. Det var på IVAO og ikke på SATCO. Muligvis du var koblet på SATCO [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Da kan jeg kun sige at du gikk glip av et bragende fly-inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 10. juni 2001 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2001 NEI.NEI,NEI...!!!!!at det går an,nå dumma jeg med ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 11. juni 2001 Del Skrevet 11. juni 2001 Hva er IVAO? Kan jeg bruke mitt SATCO-medlemskap der? Er det en stor fordel at det er 2 organisasjoner, eller...? Hvor finner man info og IP-adresser? Mange dumme spørsmål kanskje, men håper på svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Petersen Skrevet 11. juni 2001 Del Skrevet 11. juni 2001 Hei Arne IVAO er en organisasjon lige som SATCO. Ja du trenger en egen ID for å kunne logge på IVAO serverne, men det for du på minuttet på denne adresse. Lykke til http://www.ivao.org/no" TARGET=_blank>IVAO Norway Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.