Magnus Wiik Skrevet 10. juni 2001 Del Skrevet 10. juni 2001 Jeg reiser den 8. juli til minneapolis fra Gardermoen via Reykjavik med Icelandair. Noen som vet hvilket fly? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 10. juni 2001 Del Skrevet 10. juni 2001 Ja da vil du etter all sannsynlighet fly med en av Boeing 757-200 flya de har [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Mvh Stian [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 10. juni 2001 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2001 det var det jeg tenkte meg... Tusen takk uansett! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.