Gjest Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Søkte på SAS Norge på google så fikk jeg opp et resultat, der det var en annet firma som het SAS Norge og.. Hva tror dere skjer med dette? http://www.sas.com/offices/europe/norway/jobb/hvorforsas.html EDIT: Les på linken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Lite og ingenting vil skje med dem tror jeg! Dette er jo ett amerikansk selskap og siden du referer til er jo den norske avdelingen til dette selskapet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Helt ærlig så tror jeg de faktisk legger ned driften eller selger til Nor wegian....., tror de trenger folk i se og hør.......kansje noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Men men, artig sammentreff da! :grin: (...)eller selger til Nor wegian(...) Hvorfor gidder du å irritere deg over de automatiske linkene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvorfor gidder du og kommentere det at jeg skriver det slik, og hvorfor gidder jeg og skrive dette inlegget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Fikk svar på mail når jeg informerte de på mail. Hei Aleksander, Takk for tipset, vi er klar over selskapet og vurderer tiltak for å sikre oss varemerket vårt. Mvh. Thomas Thomas Midteide Informasjonssjef / Director Communications SAS Norge Mobil: (+47) 95 71 71 04 Fax: (+47) 67 59 72 43 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.