Lars Otto Fredriksen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har alle fått med seg hva som vil skje på lille Lista? :cool: ScanAviation (tidl.Fjellfly) Etablerer fly- og hellikopterskole på ENLI! Jeg er så utrolig glad for at rullebanen på Lista endelig skal bli tatt i bruk igjen! Les her og her.. Dette må jo bli bra! Eller hva mener dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 ScanAviation ser ut til å bry seg om de små... de har bosatt seg på Hamar også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Otto Fredriksen Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg ble overlykkelig. :grin: Det var så trist å se en flyplass som ikke var i bruk.. :cry: Hva slags virksomheter er det ScanAviation driver med på Hamar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Veldig veldig hyggelig å høre for Lista som flyplass sin fremtid (og utvikling) dette. Ambisjonsnivået til skolen er det ihvertfall ingenting i veien med: "Vi kommer trolig til å bli den største fly- og helikopterskolen i Skandinavia, sier Gunnar Strand". (!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Otto Fredriksen Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Det har du helt rett i! Det er store ord! Nå får vi se om det blir slik de sier, det hadde jo bare vært artig det, ja! :cool: Jeg håper at det etterhvert kan bli noe form for ruteflygning fra Lista igjen. Det har kommet nye veier her i distriktet, og flere kommer. Det blir da ca 31 200 mensker som bor maks 30-40 min kjøring til ENLI. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.