Tom Knudsen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Espen Oterstad skal ha sin 1 offisielle treining på Torp førstkommende Torsdag 240507 Til de håper vi på følgende response 1. VFR 2. Folk som har lyst til å fly litt lokalt, landingsrunder, prossedyrer osv. 3. IFR fly inn og ut 4. Folk som har lyst til å trene på emergency etc. 5. Folk som har lyst til å fly til og fra Torp 6. Noen som kan vectoreres litt hit og dit Altså vi håper sterkt på litt artig fly deltagelse av variert sortiment. Slik at Espen kan få boltre seg med litt forskjellige ting. Takk til alle som stikker innom denne treings kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Regner med jeg kommer med JMPen og plager dere litt hehe. Kansje Daniel Larsen også kommer med Scoopen sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Vi takker alle som har lyst til å trene med oss denne kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Veldig bra at dere legger treningen til Torp Er veldig gøy å fly på et område som er litt mer lokalt til der man bor. Regner med jeg kommer med JMPen og plager dere litt hehe. Kansje Daniel Larsen også kommer med Scoopen sin Helt klart. Jeg og Per-Kristian kommer nok og "plager" dere fra Jarlsberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.