Lars Aron Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ser det ofte er få som benytter multiplayer på flightsim.no, det samme gjelder norske sim-piloter på vatsim. Har jeg gått glipp av noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Klokken 13 på en lørdag er vel ikke akkurat det travleste tidsrommet i det norske luftrommet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Aron Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Øhhhh.... har fulgt med på sidene over tid. Innlegget ble bare skrevet i dag tilfeldigvis.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg flyr ikke MSFS i det hele tatt lenger. Holder meg til enten IL2 Sturmovik eller til Lock On/Lock On: Flaming Cliffs. MSFS blir rett og slett for kjedelig, samt at det er få gode servere å fly på. FS.no's multiplayer-server har vært plaget av idioter som ikke forstår forskjellen på f.eks. IL2 og MSFS. Det er hysterisk kjipt å få ødelagt en 4 timers flytur bare fordi noen synes det er utrolig festlig å ødelegge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei hei Hvis alle er flinke til å sette opp flighter og legger det ut på multiplayerforumet,så er det jo mye lettere å finne hvor vi flyr.Om vi flyr FSX ELLER FS 4 eller IL. Det beste er jo å legge det ut litt før kansje en dag i forveien.Men i alle fulle fall legg det ut på multiplayer Happy flying Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.