Gå til innhold

Flightsim-møte i OSL?


Gregor  Falkner

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal flytte til Oslo til sommeren og har bare et lite spørsmål...

 

Da jeg bodde i Berlin, så hadde vi en veldig aktiv flightsim-community som mødtes en gang i måneden for å prate om det siste nytt og alt mulig annet som har mer eller mindre noe med flysimulatoren å gjøre. Det har alltid vært veldig koslig og derfor lurte jeg på om dere hadde noe lignende møte/treff i Oslo?

 

Jeg gleder meg ihvertfall til å bli kjent med dere flightsim-enthusiastene i hovedstaden å håper vi kan ta noen spennende virtuelle flyturer sammen! ;)

 

Hilsen fra CPH

 

Gregor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt initiativ, jeg er med.

Det er jo også en FSklubb i oslo, www.ofkl.org , men det er ikke så mange møter der akkurat.

Kan godt prøve og samle styrkene en gang i mnd.

Vi hadde et FS-treff på Peppes i fjor høst, og det var skikkelig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

takk skal dere ha!

 

I Berlin begynte vi med det for ca. seks år siden, og det var også et forum-iniativ den gangen...

 

Nå er det mellom 10 og 15 stykker som møtes hver måned en lørdag morgen og spiser frokost sammen ved Tempelhof flyplassen.

 

Det er vel litt langt å dra til Gardermoen, men det finnes jo sikkert også mange koslige steder i Oslo hvor man kan sitte og snakke litt sammen om de siste fly/panels/sceneries man har prøvd...

 

Er det flere som synesdet høres spennende ut? ;)

 

Hilsen

 

Gregor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...