Gregor Falkner Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei! Jeg skal flytte til Oslo til sommeren og har bare et lite spørsmål... Da jeg bodde i Berlin, så hadde vi en veldig aktiv flightsim-community som mødtes en gang i måneden for å prate om det siste nytt og alt mulig annet som har mer eller mindre noe med flysimulatoren å gjøre. Det har alltid vært veldig koslig og derfor lurte jeg på om dere hadde noe lignende møte/treff i Oslo? Jeg gleder meg ihvertfall til å bli kjent med dere flightsim-enthusiastene i hovedstaden å håper vi kan ta noen spennende virtuelle flyturer sammen! Hilsen fra CPH Gregor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Godt initiativ, jeg er med. Det er jo også en FSklubb i oslo, www.ofkl.org , men det er ikke så mange møter der akkurat. Kan godt prøve og samle styrkene en gang i mnd. Vi hadde et FS-treff på Peppes i fjor høst, og det var skikkelig hyggelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Velkommen til forumet og håper får en fin tid i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gregor Falkner Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Hei, takk skal dere ha! I Berlin begynte vi med det for ca. seks år siden, og det var også et forum-iniativ den gangen... Nå er det mellom 10 og 15 stykker som møtes hver måned en lørdag morgen og spiser frokost sammen ved Tempelhof flyplassen. Det er vel litt langt å dra til Gardermoen, men det finnes jo sikkert også mange koslige steder i Oslo hvor man kan sitte og snakke litt sammen om de siste fly/panels/sceneries man har prøvd... Er det flere som synesdet høres spennende ut? Hilsen Gregor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.