Gå til innhold

Takker for Flyinet


Mathias Ganss

Anbefalte innlegg

Hei!

Ville bare takke allesammen for Lørdagskvelden. Litt lite trafikk for et flyin spør du meg, men det endrer seg vel til neste gang. Litt rart er det at det ikke var så mye siden det var veldig mange som var tente på et flyin nå.

Vel vel.

Spesiell takk til Trond Fossen som bare steppet inn på ENEV_APP på 2min. varsel! Takker [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Så kan dere jo sjekke ut event siden hvor et nytt flyin tar form; Gardermoen Summer Overload.

Så mange som sier at SATUK Overload var så bra så da prøver vi det samme.

Gardermoen er valgt rett og slett fordi denne er den største og best egnet for stor trafikk.

Så nå er det ingen som klager på for få flyin's håper jeg [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Sjekk det ut på http://vaccn.org" TARGET=_blank>VACCN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne desværre ikke delta.

En lørdags kveld for oss med familie (små barn) er ikke akkurat optimalt. Det er også mulig at flere "store barn" uten familie gjør andre ting på lørdagskvelden ?!

Kanskje det ligger noe her ?

Vel blåst og lykke til videre

Eirik

SK-777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig... Lørdag er kanskje ikke helt den best egnede dagen for et fly-inn! Søndag er jo som kjent en meget bra dag, for min del! Siden det er den kjedeligste dagen i uken [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

"bli med ut på lørdag da"

"nei..kan ikke, jeg skal sitte hjemme å fly på FS"

Vet ikke jeg, er ikke alltid kammeraten tar like godt imot den replikken lissom!hehe! Ikke alle har forståelse for verdens beste hobby/livstil [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

[ 23-05-2001: Endret av: Frederik Knoblauch ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...