Lars Hassel Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hei, jeg har er et lite spørsmål til dem som vet, eller noe lignende. er det noen her som vet om et jager fly spill, som ikke har noe med combat fs, eller mfs og gjøre. Har litt lyst og prøve noen slike spill, har blitt litt lei mfs, riktig nok bare får en kort periode. hehe jeg er spesielt gira på at det skal være type f-16 fly og lignende, ikke fra 2. vk på forhånd takk mvh Lars Petter Hassel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Falcon 4: Allied Force er nok simmen du bør prøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 takker:P har du prøvd dette? hva synes du om det og slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Falcon 4 er bra ja, men det er gammelt, og det syns veldig godt... Du kan jo titte på Lock-On: Modern Air Combat, med utvidelsen Flaming Cliffs, du kan dog ikke fly F-16 der, men er mye annet snacks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Allied Force er jo litt nyere.. Grafikken er ikke topp, men simuleringen er noe av det beste du kan få. Forsvaret bruker den i rekrutering fordi den er så ekte at den gir et godt bilde av hvordan det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hehe, ja, det er sant det, og innstallerer man noen mods også så ser det ikke så altfor gærnt ut. Men likevel foretrekker jeg Lock-On\\Flaming Cliffs, jeg syns hele feelingen i det spillet er bedre, man får mer følelsen av å fly i en levende verden, hvor det er masse små landsbyer spredt rundt om, og personbiler, busser, lastebiler, tog osv. trafikkerer landskapet. Men, men, det er smak og behag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.