Gå til innhold

Boeing 777-200 til Sola


Stian Haabeth

Anbefalte innlegg

Boeing kommer med en 777-200 i dag klokken 15.30 til Sola for å ta en touch & go. Ryktet sier at de skal gjøre dette for å teste rullebanen og flyplassen med tanke på at de kanskje skal delta på Sola airshow i juni. Gjett om jeg skal ut til Sola i dag. :D Bare til å komme seg ut alle spottere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, så... trenger ikke å ta det alt for seriøst. Hvor stor er sannsynligheten er for at noen brenner av tusenvis av kroner for å "teste rullebanen" ved å gjøre en touch & go? Hallo... Tror rullebane dataene i AIP holder i massevis. Kommer 747'en fint ned og av igjen, så tror jeg nok 777'en klarer det fint uten "testing" den og.

 

God fornøyelse mens du venter Stian. Nice try!

 

 

Hilsen Torbjørn

 

PS! Noen som har sett på www.mil.no at det nå foreslåes å legge ned alle militære leire/baser, og flytte alt ombord på to hangarskip? :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som var ute å tok bilde?

 

EDIT: Hahahaha. Sendte melding til en kollega som var på jobb om at det kome en B777. Han ble lurt kan du si og var ikke så blid kan du si. Han var båndvakt fordi som vet hva det innebærer. Og han hadde kjørt inn og ut hele tiden for å tømme binger og så kjøre ut for å se om den kom. :grin: ler så jeg griner. hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...