Per-kristian Jensen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hallo allesammen! Som den første piloten i Virtual Nato utenom staff og beta testere, så ønsker jeg å si litt om Virtual Nato og det jeg har opplevd til nå! Jeg har vært medlem i de fleste VAene, Virtual UPS, British Airways Virtual, Virtual SASBraathens osv. og har til nå ikke funnet et VA som jeg har likt skikkelig godt i forbindelse med realisme. Det har jeg nå! Nemlig Virtual NATO. Dette må definitivt være det beste VAet jeg noensinne har blitt medlem i! Selv tror jeg det er interaktiviteten som gjør at det blir så bra, det med at du må klikke deg vei hvor du skal ved hjelp av bilder... f.eks når du skal endre din personlige informasjon, så kan du foruten klikke admin i headern så kan du gå til Brussels for så klikke på glassdøren hvor det sår Administration for å endre pilot infoen der. For å gå til Flåte siden som du normalt sett bare klikker på i headern, så må du klikke deg til Geilenkirchen og velge Hangar der for så velge det flyet du skal fly. Også når du skal samle informasjon for pre-flight briefing så leser du normalt sett deg til det på kjedelige A4 sider... Her må du klikke deg vei til Briefing rommet som ser slik ut på Sheppard: [image]http://surl.se/pictures/20073/30240.jpg[/image] For så klike på de respektive skjermene for hva du vil gjøre. Dette gjør hele så mye mere ekte, og mye morroere. Og når du vil lese regler så må du klikke deg til kontoret for så klikke på skapet og velge den permen du vil lese i akkurat som du må på ordentlig. Håper dere andre som har meldt dere inn mener det samme. En annen ting er at jeg synnes det er utrolig at Epsen og Einar med flere har holdt på så lenge! 5år på å lage ett VA, det må jo være ny rekord! Dette må være det mest realistiske og mest kompelekse vaet jeg noen gang har sett! Dette blir definitivt det vaet jeg kommer til å fly mest for! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Dette så meget nice ut!!!! Sikkelig arbeid de har lagt ned her tror jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hehe, 5 år er leenge. Hva er det som har tatt så mye tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det er mer snakk om 4 + + år 1 år gikk nok med til reseach og planlegging å prøving 2-3 år har vi nok brukt på design og conding. Det er snakk om over 1000 timers jobb. Vi har gått lei endel ganger så det har vært måneder det ikke er blitt gjort noe på. Så det har ikke tatt 4 kontinuerlige år Edit: Takk for det hyggelige innlegget Per-Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.