Gå til innhold

Problemer med RouteFinder


Frode Sørhus

Anbefalte innlegg

Etter en liten (3-4 måneder)pause tenkte jeg jeg skulle prøve meg på en tur i Vatsim igjen. Problemet oppstod når jeg skulle prøve å planlegge ruta. Jeg får bare feilmelding "". Nærmere forklart:

 

Route generator for PC flight simulation use - NOT FOR REAL WORLD NAVIGATION ©2005 ASA srl - Italy Warning: mysql_connect(): Too many connections in /www/rfinder/htdocs/free/autoroute_rt.php on line 23

 

Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /www/rfinder/htdocs/free/autoroute_rt.php on line 24

 

Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /www/rfinder/htdocs/free/autoroute_rt.php on line 37

 

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/rfinder/htdocs/free/autoroute_rt.php on line 38

 

Warning: mysql_free_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/rfinder/htdocs/free/autoroute_rt.php on line 42 Session expired - please reload the main page

If you are accessing RouteFinder from a web form on another site:

Our current policy does not allow direct calls to this service from an external site. This may change in future, but for now we kindly ask webmasters to link only to one of the following two 'official' entry points for RouteFinder: http://rfinder.asalink.net/ http://rfinder.asalink.net/free/ (this is preferred, probably, for quick linking directly to the FPL request form) You are welcome to call the form at http://rfinder.asalink.net/free/ in a frame within your site. We keep it light and with a somewhat "neutral" design, so that it should decently fall in place in most site designs.

Thank you for your understanding. The RouteFinder team

 

Warning: mysql_close(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /www/rfinder/htdocs/free/autoroute_rt.php on line 87

 

Er det noen som kan forklare meg hva som skjer?

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Route generator for PC flight simulation use - NOT FOR REAL WORLD NAVIGATION ©2005 ASA srl - Italy Warning: mysql_connect(): Too many connections in /www/rfinder/htdocs/free/autoroute_rt.php on line 23

 

"Too many connections" betyder att MySQL-databasen är överlastad. För många klienter kör samtidigt. Problem på servern alltså. Vänta en liten stund och försök igen, och det är precis vad du gjorde. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...