Frode Sørhus Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Etter en liten (3-4 måneder)pause tenkte jeg jeg skulle prøve meg på en tur i Vatsim igjen. Problemet oppstod når jeg skulle prøve å planlegge ruta. Jeg får bare feilmelding . Nærmere forklart: Route generator for PC flight simulation use - NOT FOR REAL WORLD NAVIGATION ©2005 ASA srl - Italy Warning: mysql_connect(): Too many connections in /www/rfinder/htdocs/free/autoroute_rt.php on line 23 Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /www/rfinder/htdocs/free/autoroute_rt.php on line 24 Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /www/rfinder/htdocs/free/autoroute_rt.php on line 37 Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/rfinder/htdocs/free/autoroute_rt.php on line 38 Warning: mysql_free_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/rfinder/htdocs/free/autoroute_rt.php on line 42 Session expired - please reload the main page If you are accessing RouteFinder from a web form on another site: Our current policy does not allow direct calls to this service from an external site. This may change in future, but for now we kindly ask webmasters to link only to one of the following two 'official' entry points for RouteFinder: http://rfinder.asalink.net/ http://rfinder.asalink.net/free/ (this is preferred, probably, for quick linking directly to the FPL request form) You are welcome to call the form at http://rfinder.asalink.net/free/ in a frame within your site. We keep it light and with a somewhat "neutral" design, so that it should decently fall in place in most site designs. Thank you for your understanding. The RouteFinder team Warning: mysql_close(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /www/rfinder/htdocs/free/autoroute_rt.php on line 87 Er det noen som kan forklare meg hva som skjer? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sørhus Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Hmmm.... Nå funker det igjen... merkelig. Sikkert noen Gremlins som ville more seg tenker jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Og dette havnet under VATSIM/IVAO fordi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Stian Bjerk Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Og dette havnet under VATSIM/IVAO fordi? Er det noe poeng å finne ut av da? .. Det er jo tross alt et verktøy som ofte blir brukt når man skal fly på vatsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Er en MYsql-feil på serveren dems, altså en error med databasen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marek Pola Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Route generator for PC flight simulation use - NOT FOR REAL WORLD NAVIGATION ©2005 ASA srl - Italy Warning: mysql_connect(): Too many connections in /www/rfinder/htdocs/free/autoroute_rt.php on line 23 "Too many connections" betyder att MySQL-databasen är överlastad. För många klienter kör samtidigt. Problem på servern alltså. Vänta en liten stund och försök igen, och det är precis vad du gjorde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sørhus Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Takk for nyttig info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.